Philips PowerPro Expert FC9722 brons

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Expert FC9722 brons op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Ronn 04-01-2017

Philips PowerPro Expert FC9722/09 aan/uit

De Philips PowerPro Expert FC9722/09 gekocht op aanraden van vrienden, echter zij hebben nu hetzelfde probleem met dit apparaat.
De Philips PowerPro Expert FC9722/09 is voor de tweede keer binnen de garantie kapot gegaan.
Zowel de eerste keer als nu betreft dit de aan/uit knop.
Het Philips apparaat schakelt zich zelf uit, tijdens het stofzuigen. Contact hier over gehad met de Media Markt, zij vinden dat een stofzuiger wel drie keer gerepareerd mag worden, onder garantie. daarna met Philips contact opgenomen, ook zij komen niet verder dan de Philips PowerPro Expert FC9722/09 nogmaals te repareren.

Pluspunten

• Het product werkt een half jaar probleemloos
  • product ziet er mooi uit

Minpunten

• De brede achterwielen blijven haken
  • Het apparaat is zwaar om te tillen

MartS 24-12-2016

Tegenvallende prestaties

Een slechte stofzuiger met tegenvallende prestaties. De stofzuiger maakt een gierend geluid wat soms wegvalt. Dit lijkt dus in het ontwerp te zitten. Na 1 jaar ploeteren gaat deze vervangen worden. Beplaad geen aanrader

Pluspunten

• Licht

Minpunten

• Lawaai
  • Slechte zuigprestaties

Lebberding 13-05-2015

Erg fijne stofzuiger, ik kan niets anders concluderen. Erg stil (meeste geluid komt van het zuigen zelf bij de zuigmond), zeer zuinig (ook in de krachtigste stand) en zuigt simpelweg goed.

Veel mensen klagen over het feit dat de opzetstukjes aan de slang zitten bevestigd, i.p.v. in de machine. Ik vind het juist een ontzettend slimme vinding. Ze zitten niet in de weg en je hebt ze op deze manier altijd bij de hand.

De stofzuigerslang is gemiddeld van lengte. Goed te doen, maar verwacht geen wonderen. Hetzelfde geldt voor het snoer, prima lengte maar geen uitblinker op dat vlak.

Hij heeft ook een zeer verzorgd en bijna blits uiterlijk. Maakt voor het zuigen niets uit, maar is toch wel geinig.

Het uiterlijk wordt ook geholpen door de transparante bak, want geen stofzakken. Voordelen zijn dat je kunt zien wat je opzuigt (en soms niet moest op zuigen) en wanneer de bak geleegd moet worden. Nadeel is dat je altijd wat stof verliest tijdens het legen van de bak. Dus of het nou echt zo'n voordeel is... Wat mij betreft is een stofzuiger met zak even praktisch.

Enige nadeel vind ik de beetje hoge stofzuigermond. Die kan niet overal onder. Dat terwijl de stofzuigermond op zich van erg hoge kwaliteit is, en dusdanig ontworpen is dat je ook goed en zonder schades randen en hoekjes kunt zuigen.

Al met al erg tevreden. Al had de mond wat lager. Net als de prijs, ik vind het geen koopje.

M. Ellenbroek 08-12-2014

De PHILIPS-FC9722-09 (powercyclone 6) is een prima stofzuiger. Hij zuigt goed, is vrij geluidsarm, gebruikt relatief weinig energie en heeft geen zakken nodig.
Toch zijn er nog enige verbeterpuntjes:
1. De slang zou met name voor het werken op de trap 50 cm langer kunnen. Door zijn hoogte kan men de stofzuiger op sommige trappen moeilijk plaatsen.
2. De stofzuiger blijft bij de wielen soms ergens achter haken.
3. De standaardzuigmond is prima, maar niet op een vloerbedekkingen met een 'noppen patroon'. Hij begint dan irritant te resoneren. We hebben dit opgelost door de zuigmond van onze vorige stofzuiger te gebruiken. Op harde vloeren, tapijten en bobbelig Noors leisteen zuigt de zuigmond prima en comfortabel. De zuigmond is wel wat hoog en kan daarom niet overal onder komen.
4. De uitschuifbare buis is in combinatie met de standaard zuigmond prima van lengte, maar met een andere zuigmond aan de korte kant.

We gooien nu wekelijks de stofopvangbak leeg. Het is verbazingwekkend hoeveel er dan al in zit. Ondanks de bovengenoemde punten vind ik het een prima stofzuiger. Als je erop let kun je aan alle apparaten wel verbeterpunten vinden.Volgens de gebruiksaanwijzing moet je jaarlijks een filter vernieuwen, dus je bent nog niet helemaal van de gebruikskosten (behalve electriciteit) af.

Noffje 29-10-2014

Mooie krachtige licht gewicht stofzuiger. In hoogte verstelbare stang, zodat je overal goed bij kunt.

Bobbydigital198 11-10-2014

Een mooi vormgegeven stofzuiger die weinig geluid maakt en energieklasse A heeft zonder dat je het merkt aan zijn prestatie...en natuurlijk van de sterke kwaliteit die u van Phillips gewend bent.
VCanaf volgend jaar mogen er alleen maar stofzuigers gemaakt worden die onder de norm van 1250wat zitten.....das heel mooi want deze heeft er ongeveer de helft...650wat.
Heel tevreden met dit dingetje.